ویزای توریستی کانادا

فرهنگ کانادا

فرهنگ کانادایی به دلیل تعدد مهاجرت‌ها در طول تاریخ و نیز حضور مردم بومی آن، ترکیبی غنی از تأثیرات متنوع را در خود نشان می‌دهد. مشخصه فرهنگ کانادایی تعهد به چندفرهنگی بودن و پذیرش آن است. کانادا برای تساهل، تنوع و احترام به پیشینه‌های فرهنگی مختلف ارزش قائل است. فرهنگ این کشور عمیقاً در محیط طبیعی آن ریشه دارد و فعالیت‌های خارج از خانه مانند پیاده‌روی، اسکی و هاکی روی یخ، جزء لاینفک زندگی کانادایی است. کانادا همچنین به خاطر هنرمندان نامی خود، از جمله نویسندگان برجسته‌ای مانند مارگارت اتوود و موسیقیدانانی مانند لئونارد کوهن، شناخته شده است.

صنعت فیلم و تلویزیون رشد قابل توجهی در طی سال‌ها داشته است و استعدادهای کانادایی توانسته‌اند به موفقیت‌های بین‌المللی دست پیدا کنند. غذاهای کانادا منعکس‌کننده‌ی آرایش چندفرهنگی آن است که طعم‌هایی از سراسر جهان را در خود جای داده است و غذاهای نمادین آن شامل تارت پوتین و کره است. فرهنگ‌های بومی، از جمله اینویت و متیس، با تمرکز فزاینده بر صلح و حفظ سنت‌هایشان، نقش ویژه‌ای در بافت فرهنگی کانادا دارند.

جغرافیای کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است که طیف وسیع و متنوعی از مناظر طبیعی را پوشش می‌دهد. در شرق، مناطق اقیانوس اطلس به دلیل فرهنگ دریایی و سواحل خیره‌کننده خود شناخته شده‌اند. با حرکت به سمت غرب، این کشور جغرافیای متنوعی را نشان می‌دهد که شامل جنگل‌های شمالی کانادا، دشت‌های هموار استان‌های مرکزی، کوه‌های راکی باشکوه در غرب، و نیز زمین‌های ناهموار نواحی شمالی است. کانادا دارای پارک‌های ملی متعدد و شگفتی‌های طبیعی مانند پارک‌های ملی بنف و جاسپر و همچنین شفق شمالی در مناطق یوکان و شمال غربی است. فراوانی دریاچه‌ها‌ی آب شیرین و رودخانه‌های این کشور، از جمله دریاچه‌های بزرگ، ویژگی بارز مناظر طبیعی و چشم انداز آن است.

تاریخ کانادا

تاریخ کانادا توسط تمدن‌های بومی، از جمله اینوئیت‌ها، ملت‌‌های نخستین و متیس ها مشخص شده است که هزاران سال در این منطقه ساکن بوده اند. اکتشافات اروپایی، به ویژه توسط فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها، منجر به تأسیس فرانسه جدید و آمریکای شمالی بریتانیایی شد. کانادا در سال 1867 با کنفدراسیون چهار استان به یک کشور خودگردان تبدیل شد. این کشور با تکمیل راه‌آهن کانادایی اقیانوس آرام به سمت غرب گسترش یافت و در اواخر قرن نوزدهم، چندین استان و قلمرو را در برگرفت. کانادا نقش مهمی در هر دو جنگ جهانی ایفا کرد و از آن زمان حامی صلح و دیپلماسی در صحنه جهانی بوده است. تاریخ کانادا ارتباط نزدیکی با روابط آن با مردم بومی و روند جاری مصالحه دارد. در دهه‌های اخیر، این کشور هویت چند فرهنگی را پذیرفته است و از مهاجران سراسر جهان استقبال می‌کند و اهمیت تنوع را در شکل‌دهی آینده کشور به رسمیت می‌شناسد..

و اما ویزا هیلز چه خدماتی در این زمینه به شما ارائه می دهد!

اما شما با برقراری ارتباط با موسسه مهاجرتی رایان دانش فیدار که به صورت تخصصی ویزای توریستی این کشور را تضمین می‌کند می‌توانید هم ویزا توریستی کانادا را گارانتی کنید و هم در دریافت پذیرش دچار مشکل نباشید.

برای انجام صفر تا صد اپلای دانشگاه‌های کانادا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانید از طریق سایت ویزا هیلز وقت مشاوره رزرو نمایید تا شرایط شما به صورت تخصصی توسط مشاوران برجسته بخش تحصیلی ما مورد ارزیابی قرار گیرد و در بهترین روش با آسودگی خیال مسیر زندگی خود را تغییر دهید .

اخذ ویزای توریستی کانادا

کانادا ویزای توریستی که رسما به عنوان “ویزای بازدیدکننده” شناخته می‌شود را به افرادی اختصاص می‌دهد که می‌خواهند به قصد گردشگری، ملاقات با خانواده یا دوستان و یا اهداف کوتاه مدت دیگر از این کشور دیدن کنند. نکات مهمی که باید در مورد ویزای توریستی کانادا بدانید:

  1. واجد شرایط بودن: برای اینکه واجد شرایط گرفتن ویزای بازدید کننده باشید، باید بتواند ثابت کنید که دلیل قانونی برای بازدید از کانادا دارید؛ مانند گردشگری، بازدیدهای خانوادگی، یا جلسات کاری. همچنین باید نشان دهید که در پایان سفر به کشور خود باز خواهید گشت.
  2. فرآیند درخواست: فرآیند درخواست ویزای بازدیدکننده کانادا معمولاً شامل تکمیل فرم درخواست، ارائه پاسپورت معتبر، عکس‌هایی به اندازه پاسپورت، اثبات تمکن مالی برای پوشش مدت زمان اقامت، برنامه سفر، و در برخی موارد، یک دعوت نامه از یک میزبان در کانادا است. همچنین ممکن است لازم باشد در مصاحبه کنسولگری یا سفارت کانادا در کشور خود شرکت کنید.

  3. مدت اقامت: معمولا ویزای توریستی اجازه‌ی اقامت به مدت شش ماه را در کانادا می‌دهد، اما مدت زمان واقعی اعطا شده به تشخیص مقامات مهاجرت خواهد بود. رعایت تاریخ درج شده در مهر ورود شما ضروری است.

  4. هزینه های ویزا: معمولاً هزینه درخواست ویزا غیر قابل استرداد است و باید هنگام درخواست ویزای بازدیدکننده‌ی کانادا آن را بپردازید.

  5. مجوز سفر الکترونیکی (eTA): شهروندان برخی از کشورها باید قبل از پرواز به کانادا مجوز سفر الکترونیکی (eTA) را دریافت کنند. این فرآیند ساده‌تر از ویزای کامل بازدیدکننده است و به صورت الکترونیکی به پاسپورت شما پیوند داده می‌شود. مهم است که بررسی کنید آیا به eTA یا ویزای بازدید‌کننده نیاز دارید یا خیر زیرا این امر بستگی به شهروندی شما دارد.

  6. تمدیدها: اگر می‌خواهید اقامت خود را بیش از مدت مجاز تمدید کنید، باید قبل از پایان وضعیت فعلی خود برای تمدید ویزا درخواست دهید.

  7. شرایط ورود و خروج: اطمینان حاصل کنید که پاسپورت شما برای مدت اقامت مورد نظرتان در کانادا معتبر است و وقتی به مرز کانادا رسیدید شرایط ورود را رعایت کنید.

  8. بیومتریک: در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات بیومتریک مانند اثر انگشت و عکس را به عنوان بخشی از درخواست ویزای خود ارائه دهید.

بازدید از کانادا به عنوان یک توریست راهی عالی برای تجربه و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی، فرهنگ متنوع و شهرهای پر جنب و جوش این کشور است. حتماً شرایط و فرآیندهای خاص برای دریافت ویزای بازدیدکننده یا eTA را در وب سایت رسمی دولت کانادا یا از طریق سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود بررسی کنید. ویزاهیلز در تمامی انجام مراحل از اقدام تا دریافت ویزای توریستی همراه شماست تا مسیر دریافت ویزا را برای شما آسان‌تر کند.

دیدنی‌های کانادا

پارک ملی فوندی

پارک ملی فوندی کانادا، یکی از بزرگترین پارک‌های ملی جهان است که با طبیعت بکر و دست نخورده‌ای که در آن گنجانده شده، بازدیدکنندگان را به دنیایی از زیبایی و آرامش می‌برد. پارک ملی فوندی کانادا با تنوع بالای گیاهان و جانوران، یک لحظه فراموش‌ناپذیر از زیبایی طبیعت را به هر بازدیدکننده ارائه می‌دهد.

هالیفاکس

هالیفاکس، شهری در استان نوا اسکوشا کانادا، با تاریخچه غنی و جاذبه‌های فراوان، یک مقصد گردشگری محبوب است. ساحل پگی یکی از زیباترین مناطق طبیعی هالیفاکس است. با مناظر آرام و فراگیر، محلی ایده‌آل برای گردش و استراحت. هالیفاکس خانه بسیاری از هنرمندان و اجراهای هنری بی‌نظیری است. تئاترها و گالری‌ها، تجربه فرهنگی فراوانی را فراهم می‌کنند.

شهر کبک

این شهر با استان‌های آتلانتیک متفاوت است، زیرا تاریخ کانادا در آن کمی فرانسوی‌تر می‌چرخد! شهر قدیمی کبک، به عنوان یکی از میراث‌های جهانی یونسکو، چشم اندازهای زیادی برای ارائه دارد. از تورهای پیاده‌روی در کوچه‌های سنگ‌فرش گرفته تا گردش با قایق در رودخانه سنت لارنس، شهر کبک هرگز لحظه کسل‌آوری را به شما تحمیل نخواهد کرد.

رزرو وقت مشاوره توریستی کانادا

در این صفحه شما می توانید زمان و روز مورد نظر خود را برای مشاوره رزرو کنید. زمان مشاوره 30 دقیقه است. مشاوره بصورت حضوری و غیر حضوری ممکن است

Call Now Button
× Whatsapp