اخذ ویزای توریستی آلمان

اخذ ویزای توریستی آلمان

اخذ ویزای توریستی آلمان

آلمان یک شهر ایده‌آل ، دارای فرهنگ منحصر‌به‌فرد با قلعه‌های قدیمی در دور شهر، تنوع غذا و نوشیدنی بسیار زیادی دارد. از این رو؛ عده زیادی به دلایل مختلف تصمیم به اخذ ویزای توریستی آلمان می‌نمایند. اگر تا به حال بارها به فکر سفر به آلمان افتاده‌اید یا در پی مهاجرت به این کشور اروپایی هستید و یا دلتان می‌خواهد در این کشور مشغول به کار یا حتی تحصیل گردید؛ ویزای توریستی آلمان برای شما از واجبات محسوب می‌گردد. در ادامه مقاله شما عزیزان را با چگونگی اخذ ویزای توریستی آلمان آشنا خواهیم نمود؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما تا پایان مقاله همراه بمانید؛ اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید.

چرا دریافت ویزای آلمان پرطرفدار است؟

آلمان جزو کشورهای قوی در حوزه اقتصادی به حساب می‌آید که بنا به دلایلی همچون شهریه و امکان تحصیل رایگان در مقاطع مختلف این کشور به ویژه دانشگاه‌ها، وجود شغل‌های فراوان با هر سطح حرفه‌ای، نرخ پایین بیکاری، وجود دانشگاه‌های بسیار عالی و ممتاز، وجود مکان‌های دیدنی بسیار زیاد، آب و هوای عالی و سایر عوامل توانسته است توجه بسیار زیادی از افراد را برای اخذ ویزای توریستی آلمان به خود جلب نماید. امکانات بسیار فراوانی برای پیدا کردن کار مناسب یا حتی سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارند. شایان ذکر است افرادی که در خارج از اتحادیه اروپا هستند؛ بایستی برای سفر به آلمان اقدام به اخذ ویزای آلمان نمایند.

برای گرفتن ویزای توریستی آلمان بایستی دعوت‌نامه داشته باشیم؟

یکی از سوالات متداول دیگری که از کارشناسان ما در مجموعه ویزا هیلز به وفور پرسیده می‌شود؛ همین سوال است. در پاسخ به این سوال شما عزیزان راجع به داشتن دعوت‌نامه در اخذ ویزای توریستی آلمان و سایر ویزاها بایستی اشاره نماییم که شما می‌توانید بدون داشتن دعوت‌نامه توریستی، اقدام به دادن درخواست ویزای توریستی برای کشور آلمان را نمایید و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد.

آیا هزینه دریافت ویزای توریستی آلمان برای تمامی افراد یکسان است؟

فارغ از جنسیت، لازم است که بگوییم در زمان اخذ ویزای توریستی آلمان هزینه‌ها متناسب با سن متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه برای بزرگسالان در زمان نگارش این مقاله از سایت ویزا هیلز حدود ۸۰ یورو و برای کودکان زیر شش سال کاملا رایگان و کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال نیز نصف بزرگسالان یعنی در حدود چهل یورو می‌باشد.

البته این امکان وجود دارد که به دلیل نوسان روز انواع ارز، این قیمت در زمان درخواست شما برای دریافت ویزای توریستی آلمان دچار کاهش یا حتی افزایش گردد. شما عزیزان می‌توانید برای به دست آوردن مبلغ دقیق این کار با راه‌های ارتباطی مجموعه ویزا هیلز در ارتباط باشید و از طریق کارشناسان این مجموعه از قیمت دقیق ویزای توریستی آلمان مطلع گردید.

اخذ ویزای توریستی آلمان

آشنایی با برخی از برترین شهرهای آلمان برای سفر یا زندگی

فرقی نمی‌کند قصد شما از اخذ ویزای توریستی آلمان، یک سفر کوتاه مدت یا بلند مدت باشد؛ اما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد زندگی در این کشور را به مدت چند سال دارید، با برترین شهرهای آلمان آشنا گردید.

  • دوسلدورف ششمین شهر برتر جهان شناخته شده است که زندگی در آن از هزینه زندگی در برلین بسیار بیشتر است.
  • برلین ترکیبی از ساختمان‌های مدرن، طبیعت بسیار زیبا و بی‌نظیر، خیابان‌های هنری و مملو از شکوه است. جالب است بدانید به سبب همین ویژگی‌های یادشده هزینه زندگی در این شهر چه برای اجاره خانه و چه خورد و خوراک و ادامه تحصیل اندکی بالا است. بنابراین؛ مدت زمان اقامت گزیدن شما در این شهر، رابطه مستقیمی با تمکن مالی شما دارد. جهت اخذ ویزای توریستی آلمان، اخذ ویزای کانادا، اقامت کاری اروپا، اخذ ویزای توریستی شنگن و سایر دیگر خدمات می‌توانید به سایت ویزا هیلز مراجعه نمایید.
  • مونیخ چهارمین رتبه بهترین کشور دنیا را به خود اختصاص داده است که علت این امر به دلیل معماری شگفت‌انگیز و برگزاری فستیوال‌های مختلف در آن است. جالب است بدانید که این کشور و زندگی در آن بسیار پرهزینه است. اخذ ویزای توریستی آلمان را با ویزا هیلز آسان نمایید.
  • هامبورگ از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است. سراسر آن در احاطه انواع برکه‌ها و رودخانه‌ها بوده که البته مزیت اصلی هامبورگ در این است که برخلاف شهرهای گران می‌توانید با بودجه‌ای محدود در آن‌ها خانه اجاره نموده و یا خرج خورد و خوراک برایتان ارزان گردد. در نتیجه عده بسیار زیادی با اخذ ویزای توریستی آلمان به این کشور سفر کرده و یا در همان مدت محدود سکونت می‌گزینند. به کمک ویزا هیلز می‌توانید خیلی سریع نسبت به اخذ انواع اقامت، ویزای کاری، تحصیلی و توریستی همچون اخذ اقامت کاری اروپا، دریافت ویزای توریستی کانادا، اخذ ویزای توریستی شنگن و غیره اقدام نمایید.
  • برای آن دسته از افرادی که دارای تمکن مالی مناسبی هستند؛ سفر یا زندگی در نورنبورگ، این شهر مملو از آرامش و سکوت را پیشنهاد می‌دهیم و جالب است بدانید که پرداخت اجاره آپارتمان سه خوابه در این شهر برایتان ماهی حدود ۱۰۰۰ یورو خرج بر می‌دارد.
  • اگر دلتان می‌خواهد با اخذ ویزای توریستی آلمان بتوانید از داخل یا کنار کارخانه فراری رد شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم به اشتوتگارت آلمان سفر نمایید. شما حتی می‌توانید در این کشور زندگی خود را آغاز نموده و حتی یکی از خودروهای مشهور و عالی این برند را نیز برای خود خریداری نمایید.
  • وجود فرصت‌های کاری بسیار زیاد برای افراد فعال در حوزه‌های مالی و فاینانس فرانکفورت را به یکی از بهترین کشورها با هزینه نسبتا بالای زندگی تبدیل نموده است.

چه مراحلی برای دادن درخواست ویزای آلمان وجود دارد؟

مراحل بسیار مختلفی برای این امر طراحی شده‌ است که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

در گام اول ابتدا بایستی فرم درخواست برای اخذ ویزای توریستی آلمان را به صورت آنلاین پیدا نموده و با تکمیل این فرم پس از چاپ آن، از روی فرم دو بار کپی گرفته و هر کدام را به صورت جداگانه امضا نمایید. از طریق وب‌سایت کارگزاری مورد نظر خود نسبت به گرفتن وقت سفارت اقدام نمایید و انتظار لازم را تا رسیدن نوبت خود بکشید.

اخذ ویزای توریستی آلمان به کمک ویزا هیلز پروسه‌ای آسان و بدون ریجکتی است. تا رسیدن پایان انتظار خود بایستی نسبت به آماده‌سازی کلیه مدارک هویتی خود و سایر مدارک مورد نیاز از قبیل شناسنامه، کارت ملی، کارت سربازی یا معافیت، فرم درخواست ویزای آلمان، گذرنامه معتبر حداقل شش ماه اعتبار با صفحه خالی، عکس پرسنلی به تعداد مورد نیاز، مدارکی دال بر اثبات تمکن مالی، داشتن پوشش بیمه مشخص و غیره اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که در این قسمت، ما مدارک را به حالت کلی بیان نمودیم؛ اما بایستی بدانید که برای اخذ ویزای توریستی آلمان و سایر ویزاهای این کشور، مدارک مختلفی نسبت به دیگری نیاز است. با فرا رسیدن زمان مصاحبه بایستی در زمان ذکر شده به سفارت مورد نظر در شهرتان مراجعه نمایید و کلیه مدارک آماده نموده از قبل را با خود به همراه داشته باشید.

پس از ارائه درخواست به سفارتخانه یا کنسولگری آلمان موجود در شهر محل سکونت خود، باید منتظر نتیجه نهایی و پاسخ سفارت به درخواست خود باشید. در پایان و در صورت عدم رد شدن می‌توانید نسبت به دریافت و اخذ ویزای توریستی آلمان خود از سفارت آلمان اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای اثبات توریست بودن خود و در صورت ریجکتی به خاطر این موضوع می‌توانید سابقه سفر به کشورهای مختلفی را که تاکنون انجام داده‌اید ارائه‌ دهید. شما تمامی این مراحل را می‌توانید به سایت ویزا هیلز سپرده و با ارائه مدارک مناسب نسبت به دریافت ویزای توریستی آلمان از این سایت معتبر اقدام نمایید.

چرا در برخی موارد با مراجعه به سفارت؛ درخواست شما رد می‌گردد؟

علت اصلی عدم اخذ ویزای توریستی برای آلمان را بایستی کامل نبودن مدارک هویتی مورد نیاز، نداشتن تمکن مالی، جعلی بودن مدارک و به عبارتی دیگر اسناد و پرونده ناقص دانست.

تمکن مالی مناسب برای عدم مواجهه با درخواست ریجکتی برای اخذ ویزای توریستی آلمان چقدر است؟

این سوالی است که بسیاری از افراد از کارشناسان مجموعه ویزا هیلز می‌پرسند. در پاسخ به این سوال بایستی بیان کنیم که شما بایستی متناسب با آن کشوری که قصد سفر به آن را دارید؛ بتوانید در بازه  اعتباری ویزای خود یعنی نود روز، از پس تمامی هزینه‌های سفر خود نظیر گرفتن اتاق در هتل یا دیگر مکان‌ها، خورد و خوراک، تفریح، حمل و نقل یا حتی در صورت بیماری هزینه‌های درمان بر بیایید.

متناسب با نوع ویزایی که قصد اخذ آن را دارید؛ شرایط تمکن مالی فرق دارد که برای مثال دارندگان ویزای سرمایه گذاری آلمان و یا ویزای  کاری یا حتی تحصیلی آلمان بایستی متناسب با این ویزا از تمکن مختلف نسبت به دیگر ویزاها برخوردار باشند. برای اطلاع از تمکن مناسب در اخذ ویزای توریستی آلمان، شما عزیزان می‌توانید با راه‌های ارتباطی ویزا هیلز در ارتباط باشید.

اعتبار ویزای توریستی آلمان چقدر است؟

بسته به نوع ویزای انتخابی، مدت اعتبار آن فرق دارد. بایستی بگوییم؛ با اخذ ویزای توریستی آلمان مدت اعتبار آن ۹۰ روزه می‌باشد و پس از اتمام ویزا باطل می‌گردد.

آشنایی با برخی از انواع ویزاهای آلمان

به طور کلی؛ بایستی بدانید که ویزاهای طراحی شده برای کشور آلمان از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در زیر به معرفی تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویزای  تحصیلی کشور آلمان که مناسب آن دسته از دانشجویانی است که تصمیم دارند ادامه تحصیلات خود را در یکی از شهرهای کشور آلمان بگذرانند و حتی پس از اتمام تحصیل اقدام به پیدا نمودن کار در همان مجموعه نمایند. با کمک ویزا هیلز می‌توانید خیلی سریع از طریق برترین کارشناسان این مجموعه بدون ریجکتی نسبت به اخذ انواع ویزاهای مختلف نظیر ویزای توریستی شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا، ویزای توریستی کانادا و اخذ ویزای توریستی آلمان اقدام نمایید.

ویزای شغلی و کاری آلمان که از طریق این ویزا می‌توان فرصت‌های شغلی بسیار زیاد و عالی را به دست آورد و بسته به توانایی‌های خود و بودجه کارفرمایی که به استخدام آن در می‌آیید؛ درآمد مناسبی را کسب نمود. از دیگر ویزاهای معروف آلمان می‌توان به ویزای سرمایه‌گذاری کشور آلمان اشاره نمود.

آیا امکان تمدید ویزا وجود دارد؟

حتما برایتان این سوال پیش آمده است که امکان تمدید ویزا وجود دارد یا خیر؟؛ زیرا همان‌گونه که در بالا اشاره نمودیم به محض اتمام اعتبار، ویزا باطل می‌گردد. در پاسخ به این سوال شما دوستان عزیز بایستی بگوییم که تنها یک قاعده برای این کار وجود دارد و آن هم این است که اگر بنا به دلایلی نظیر بلایای طبیعی، بدی آب و هوا و یا دیر نمودن در ورود به آلمان و عدم استفاده کامل از تایم تردد در آلمان نتوانسته باشید به خوبی از ویزا خود استفاده کنید؛ ویزا برایتان تمدید می‌شود.

هم‌چنین اگر دوستان، عزیزان یا آشنایان‌تان فوت شده باشند و مراسم آن‌ها پس از اتمام تاریخ اعتبار ویزا شما باشد و یا اینکه برای مشاهده رویدادهای تجاری یا حرفه‌ای تاریخ برگزاری تغییر کند و مواردی از این قبیل، امکان تمدید پس از اخذ ویزای توریستی آلمان و پایان اعتبار آن وجود دارد.

اخذ ویزای توریستی آلمان

آیا با کمک ویزای توریستی آلمان می‌توان در یکی از شهرهای مشهور این کشور کار پیدا کرد؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که خیر؛ با اخذ ویزای توریستی آلمان نمی‌توان از طریق آن اقدام به پیدا نمودن کار کرد. به عبارت دیگر هیچ کدام از انواع ویزاهای شنگن به دارندگان خود حق پیدا کردن کار را نمی‌دهد.

با چه ویزایی از آلمان می‌توان به صورت قانونی در این کشور کار کرد؟

اگر تمایل دارید در کنار تحصیل یا به قصد کسب درآمد در کشور آلمان کار پیدا کنید، لازم است نسبت به اقدام برای اخذ یکی از ویزاهای آلمان یعنی ویزای فریلنسر آلمان، ویزای جستجوی کار آلمان، ویزای کار یا طلایی آلمان اقدام نمایید.

عدم اقدام در زمان مناسب برای اخذ ویزای توریستی آلمان ممکن است سبب به وجود آمدن چه اتفاقاتی می‌گردد؟

از آنجایی که بایستی برای سفر به کشور آلمان نسبت به تهیه بلیط رفت و برگشت اقدام نمود؛ اگر در زمان مناسب برای اخذ ویزا اقدام ننمایید؛ ممکن است به دلیل شلوغی سفارت امکان اخذ این ویزا برای‌تان فراهم نگردد. این امر باعث باطل شدن بلیط شما و دریافت مبلغی از وجه به عنوان خسارت می‌شود‌.

بنابراین؛ بهتر است برای اخذ هر نوع ویزایی یا دریافت هر نوع اقامتی نظیر اخذ ویزای توریستی کانادا، دریافت اقامت کاری اروپا ، دریافت ویزای توریستی شنگن و یا اخذ ویزای توریستی آلمان، چندین ماه پیش از سفر خود نسبت به ارائه درخواست و اخذ وقت سفارت اقدام نمایید. این زمان را به گونه‌ای تنظیم نمایید تا در صورت مواجهه با ریجکتی مشکلی برای بلیط رفت و برگشت شما به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× Whatsapp