ویزای شینگن ایتالیا

ویزای شینگن ایتالیا

یکی از پرطرفدارترین انواع ویزا توریستی جهت سفر به اروپا و  کشور ایتالیا؛ ویزای شینگن ایتالیا است که  تمامی افرادی که قصد سفر به ایتالیا را دارند و در خارج از ناحیه اروپا سکونت دارند؛ بایستی جهت دریافت آن اقدام نمایند. اخذ ویزای شینگن ایتالیا چندان ساده نیست و نیاز است تا به خوبی با مراحل کار، شرایط، مدارک موجود  آشنا باشید و بدانید اقدام از طریق کدام موسسه شما را به هدف‌تان به طور سریع‌تری خواهد رساند. به همین خاطر در ادامه مطلب در رابطه با تمامی نکاتی که گفتیم؛ صحبت خواهیم نمود.

چرا افراد زیادی آرزوی سفر به ایتالیا را در سر می‌پرورانند؟

ایتالیا یک سرزمین بسیار زیبا با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیاد و آثار تاریخی متنوع و  پر قدمت است که سفر به این کشور زیبا آرزوی بسیاری از افراد است. برای دیدن مناظر و زیبایی‌های این کشور رویایی شما بایستی در گام اول اقدام به اخذ ویزای شینگن ایتالیا نمایید که برخلاف باور بسیاری از افراد کار چندان ساده ای نیست. برای این کار شما نیاز به پر کردن فرم مخصوص، تکمیل اطلاعات  و در نظر داشتن شرایط و قوانین این کار دارید. در ادامه بیشتر در رابطه با چگونگی انجام این کار صحبت خواهیم نمود.

آیا می‌توان به کمک دعوت‌نامه ویزای شینگن ایتالیا گرفت؟

در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم؛ بله؛ در این صورت شرط تمکن مالی از بین خواهد رفت. یعنی اینکه شما عزیزان می‌توانید بدون داشتن تمکن مالی بسیار مناسب و تنها با داشتن دعوت‌نامه از یک دوست یا آشنا با اعتبار زیاد نسبت به این کار اقدام نمایید و به ایتالیا سفر نموده و با زیبایی‌های این کشور آشنا گردید.

معرفی ویزای توریستی ایتالیا

ویزای شینگن ایتالیا را بایستی در دسته ویزاهای کوتاه مدت قرار داد که دارای مدت اعتباری ۱۸۰ روزه است و متقاضی می‌توانند تنها در ۹۰ روز آن اقامت داشته باشند. این نوع ویزا دارای چند نوع با امکان تنها یک بار ورود، چند بار ورود  می‌باشد که می‌تواند زمینه یک سفر کوتاه مدت برای دیدار از دوستان و آشنایان یا گردش، تجارت، مشاهده رویدادهای مختلف را برای شماعزیزان  فراهم سازد.

آشنایی با انواع ویزاهای شینگن ایتالیا

اگر دلتان می‌خواهد با این انواع آشنا گردید بایستی به موارد زیر اشاره نماییم:

ویزای شینگن ترانزیت فرودگاهی ایتالیا

اگر ایتالا مقصد سفر شما نیست اما برای سفر به مقصد بایستی از ایتالیا هواپیما عوض کنید؛ این ویزا برای شما مناسب است.

ویزای شینگن ایتالیا از نوع  تجاری

افرادیکه اهداف تجاری دارند می‌توانند  این نوع ویزا را انتخاب نمایند.

ویزای شینگن تحصیلی ایتالیا

برای ادامه تحصیلات در دانشگاه‌های ایتالیا داشتن این ویزا از ضروریات است که به شما امکان تحصیل در ایتالیا را می‌دهد.

ویزای شینگن ترانزیت ایتالیا

این نوع ویزا تنها مناسب دریانوردان است و  تنها وقتی می‌خواهند به بنادر ایتالیا سفر کنند؛ برای شان مناسب خواهد بود.

ویزای شینگن فرهنگی ورزشی ایتالیا

اگر قصد شرکت در یک رویداد فرهنگی، مسابقه  ورزشی و غیره را داشته باشید به کمک این ویزا می‌توانید این کار را انجام دهید.

ویزای شینگن توریستی

هدف اصلی این مقاله صحبت در رابطه با همین ویزا است که می‌تواند برای سفر یک انتخاب عالی باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا

به طور کلی برای اخذ هر نوع ویزای توریستی همچون ویزای شینگن نیاز است تا مدارک مختلفی داشته باشید. این مدارک شامل گذرنامه به حداقل اعتبار شش ماه همراه با حداقل دو صفحه خالی، عکس رنگی مناسب سفارت ، گرفتن و تحمیل فرم درخواست ویزای ایتالیا به صورت آنلاین، داشتن تمکن مالی، داشتن مدارک هویتی معتبر ترجمه شده توسط دارالترجمه های معتبر است.

با کمک جمع‌آوری تمامی مدارک دقیقا به صورت اصل می‌توانید نسبت به اخذ ویزای شینگن ایتالیا اقدام نمایید. لازم به ذکر است که بگوییم یکی ازمهم‌ترین مدارک جهت انجام این کار داشتن بیمه مسافرتی است که بایستی برای انتخاب آن بهترین را انتخاب نمود تا در صورت نیاز بتوانید هزینه‌های درمانی خود را از روی آن پرداخت نمایید. برای ارائه گردش مالی حساب جهت تمکن مالی حتما بایستی شش ماهه آخر وضعیت صورت گردش حساب بانکی خود را ارائه دهید.

برای افراد زیر سن قانونی به چه مدارکی نیاز است؟

برای این افراد مدارکی همچون شناسنامه،  فرم درخواست ویزا ایتالیا به امضای والدین آن فرد، کپی گذرنامه والدین، حکم دادگاه خانواده در صورت متارکه والدین، اجازه نامه سفر از والدین، داشتن تمکن مالی نیاز است. جهت اقدام به اخذ ویزای شینگن ایتالیا، اخذ ویزای توریستی  کانادا، دریافت اقامت کاری اروپا و سایر خدمات به سایت ویزا هیلز مراجعه نمایید.

آیا شرایط خاصی برای دریافت این ویزا وجود دارد؟

به هرحال زمانی که قصد دریافت ویزای توریستی ایتالیا را داشته باشید تنها زمانی ویزای برای شما صادر می‌جردد که هدف مشخصی از سفر داشته باشید؛ از جمله اهداف افراد زیادی می‌توان به بازدید از  ایتالیا، سفر، گردش، دیدن آشنایان، تماشای مسابقات و غیره نظیره درمان اشاره نمود. از طرفی بایستی توانایی مالی کافی برای سفر به ایتالیا را داشته باشید و بتوانید از پس مخارج خود نظیر خرید غذا، پرداخت بهای وسایل تفریحی و غیره بر بیابید.

از  دیگر شروطی که افراد بایستی برای دریافت ویزای شینگن ایتالیا داشته باشند؛ این است که برنامه سفر خود را به طور کامل چیده باشند و بدانند در چه تاریخی بایستی سفر کرده و در چه تاریخی بازگردند و در طی سفر به کجاها سر بزنند و سفری هیجان ‌انگیز داشته باشند. از طرفی بایستی کلیه مدارکی که ارائه می‌دهید و در بالا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره نمودیم؛ کاملا معتبر باشند و متعلق به خودتان باشد تا بعدها دچار ریجکتی نگردید.

ویزا هیلز چه کمکی به شما می‌تواند بکند؟

این احتمال وجود دارد که مدارک ناقص یا جعلی سبب ریجکتی شما گردد یا به دلیل سابقه بد سفرهای قبلی ویزای شینگن ایتالیا برای شما صادر نگردد و یا نتوانید مدارک‌ مورد نیاز خود را به صورت کامل آماده نمایید. در این شرایط بهترین راه حل این است که شما عزیزان یک موسسه مهاجرتی معتبر را بیابید. به کمک سایت ویزا هیلز و تیم تحصصی این مجموعه با بیش از ده سال سابقه کاری موفق می‌توانید نسبت به انجام این کار اقدام نمایید. کافیست همین حالا به مجموعه ویزا هیلز سر بزنید و نسبت به  اخذ ویزای توریستی کانادا، دریافت ویزای توریستی شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا ، اخذ ویرای توریستی کانادا و سایر خدمات مورد نظر خود راهنمایی دریافت نمایید.

چند مرحله مهم در اخذ ویزای شینگن ایتالیا

اولین مرحله پیش از آماده‌سازی مدارک؛ تکمیل فرم درخواست ویزا ایتالیا است که بایستی آن را با دقت بالا و به صورت کامل پر کنید. دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات و مواردی را که تکمیل می‌کنید چند بار بررسی نمایید؛ زیرا هرگونه اطلاعات غلط موجب عدم صدور ویزا، ریجکتی و دردسرهای مختلف برای شما خواهد شد. نکته مهم دیگری که بایستی به آن اشاره نمود؛ این است که بهتر است  در کنار آماده‌سازی مدارک و پر کردن فرم درخواست ویزا نسبت به گرفتن وقت سفارت در درجه اول اقدام نمایید؛ زیرا ممکن است این کار زمانبر باشد و در نتیجه زمان  شما به هدر رفت و از سفر جا بمانید.

برخی افراد دلشان می‌خواهد مدت اقامت طولانی‌تری در ایتالیا داشته باشند و  ویزای شینگن ایتالیا آن‌ها تایم بیشتری داشته باشد؛ شما در صورت داشتن تمکن مالی بالا می‌توانید اقدام به دریافت اقامت بلند مدت و ویزای گلدن طلایی ایتالیا نمایید. حتما پیش از درخواست ویزای ایتالیا  اقدام به آماده‌سازی مدارک نمایید؛ البته علت انجام این کار به این خاطر است که در برخی موارد علاوه بر مدارک اشاره شده جهت دریافت ویزای شینگن ایتالیا نیاز است تا مدرک بیشتری را هم ارائه دهید و در نتیجه می‌توانید با اطلاع دقیق از ناقصی پرونده و طول کشیدن زمان آن جلوگیری نمایید.

امکان پرداخت مبلغ ویزا به صورت اقساط هم وجود دارد که برای کسب اطلاعات در رابطه با این موضوع بهتر است از متخصصانی نظیر تیم کارشناسان ویزا هیلز در رابطه با این موضوع سوال فرمایید.

ویزای شینگن ایتالیا

می‌توان بدون ویزا با پاسپورت ایرانی به ایتالیا سفر کرد؟

بایستی بگوییم: خیر؛ این کار امکان ندارد.

هزینه اخذ ویزای شینگن ایتالیا چقدر است؟

افراد زیادی که تمایل دارند به اروپا و کشور ایتالیا سفر نمایند؛ دلشان می‌خواهد تا بدانند هزینه انجام این کار چه مقدار است تا بدانند آیا از پس خرج هزینه‌های این سفر برخواهند آمد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال شما دوستان عزیز بایستی بگوییم که بسته به  کمبودها، نوع بیمه مسافرتی انتخابی و سایر موارد هزینه برای این کار متقاوت خواهد بود. هم‌چنین هزینه به نوع ویزای شینگن ایتالیا که انتتخاب خواهید کرد نیز بستگی دارد.

برای اطلاع از هزینه دقیق انجام این کار کافیست به سایت ویزا هیلز سر بزنید و با کارشناسان مجموعه ما در این زمینه به طور مفصل صحبت نمایید تا اطلاعات کاملی را در خصوص آخرین قیمت دقیق انجام این کار در اختیار شما قرار دهند. لازم به ذکر است که بگوییم حدود هزینه برای افراد بالغ به ازای هر نفر بزگسال مبلغ۱۲۰ یورو و برای کودکان بین شش الی دوازده سال نیر حدود هشتاد یورو می‌باشد. هزینه‌ها هر سال فرق می‌کنند و بهتر لست برای اطلاع از هزینه دقیق امسال با ویزا هیلز تماس بگیرید.

چه مدت زمان اخذ این ویزا طول می‌کشد؟

در کنار قیمت که افراد زیادی به  آن اهمیت می‌دهند سوال دیگر بسیاری از افراد این است که مدت زمان اخذ ویزای شینگن ایتالیا چه مدت است؟ یعنی ما ظرف چند روز می‌توانیم این ویزا را اخذ نماییم؟

در پایخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که به طور معمول مدت زمان پردازش یک درخواست ویزا بین ۱۵ روز اعلام شده است که البته این مدت درصورت عدم ناقصی پرونده یا نداشتن مشکل است. اما در صورت بررسی بیشتر پرونده، ارائه مدارک بیشتر، ریجکتی و بررسی بار دیگر پرونده این مدت زمان افزایش پیدا خواهد کرد.

ویزا هیلز یک تیم کاربلد و حرفه‌ای دارد که می‌توانید به کمک آن  نسبت به اخذ سریع ویزای شینگن  ایتالیا خود اقدام نمایید. کافیست همین حالا با یکی از راه‌های  ارتباطی مجموعه ویزا هیلز در ارتباط باشید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های مناسبی را به شما عزیزان ارائه دهند.

چگونه در هزینه‌های ویزای شینگن خود صرفه جویی نماییم؟

برای این کار راهکارهای مختلفی وجود دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

عمدتا در فصل‌های کم سفر و آب و هوای نامناسب درخواست ویزای شینگن ایتالیا و درخواست برای اخذ آن از طرفداران کمتری برخوردار است. در نتیجه در این زمان با ارائه درخواست خود می‌توانید خیلی سریع‌تر ویزا را با هزینه‌ای کمتر از حالت عادی اخذ نمایید.

وقتی که شما پرونده مدارک‌تان کامل باشد؛ در نتیجه نیازی ندارید هزینه اضافی برای تکمیل مدارک و رفع  نواقصی  آن‌ها پرداخت نمایید و در این شرایط از  بار هزینه‌های متحمل  بر روی شما کاسته خواهد شد. اگر بتوانید برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا از طریق دعوت‌نامه ارسالی توسط یکی ازدوستان یا آشنایان خود کمک بگیرید؛ هزینه‌ها در این شرایط  کاهش خواهد پیدا کرد و نیاز نیست تا تمکن مالی بالایی را جور نمایید.

اگر قرار است؛ بدون دعوت‌نامه به ایتالیا بروید؛ باید بدانید که!!!

اگر هیچ‌وگونه  آشنایی در ایتالیا ندارید و قصد سفر به این کشور را دارید بهتر است تمکن مالی  خود را  مناسب نمایید و نسبت به رزرو مکان مورد نظر جهت سکونت در ایتالیا را پیش ازدرخواست ویزای شینگن ایتالیا  اقدام نمایید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

آیا تک تک افراد یک خانواده بایستی به صورت جداگانه تمکن مالی خود را ارائه دهند؟

در شرایطی که شما برای سفر به ایتالیا دعوت نامه نداشته باشید بایستی تمکن مالی ارائه دهید. حال این سوال برایتان پیش می‌آید که اگر ما خانوادگی قصد سفر به ایتالیا راداشته باشیم بایستی تک تک  تمکن مالی مناسبی درحساب مان داشته باشیم؟ در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییمکه اگر افراد یک خانواده شاغل باشند؛ بایستی تمکن جداگانه ارائه  دهند و در غیر این یعنی فرزندان وابسته به پدر یا همسر خانه دار نیازی به این کار نیست.

ویزای شینگن ایتالیا

چگونه خیلی سریع و فوری ویزای شینگن ایتالیا بگیریم؟

همانطور که اشاره نمودیم مراحل اخذ ویزای شینگن ایتالیا از نوع کوتاه مدت و در بازه ۱۸۰ روزه برای اقامت ۹۰ روزه  امری سخت است اما شما می‌توانید با تکمیل و جمع‌آوری مدارک خود به صورت کامل نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

البته این کار تنها هرگز به انجام  نمی‌رسد و بهترین کار این است که شما از طریق یک موسسه معتبر همچون ویزا هیلز نسبت به انجام این کار اقدام نمایید تا سریع با صرفه جویی در وقت و هزینه بتوانید نسبت به این کار اقدام نمایید. به کمک ویزا هیلز می‌توانید نسبت به  اخذ ویزای شینگن ایتالیا، اقامت کاری اروپا ، ویزای توریستی کانادا و …  اقدام فرمایید. پس همین الان با ویزا هیلز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× Whatsapp