کار در آلمان

کار در آلمان

کار در آلمان

بعد از آمریکا و ژاپن، سومین کشور قدرتمند در جهان آلمان است که موقعیت‌های کاری بسیار زیادی در آن برای افراد دارای تخصص و فاقد تخصص وجود دارد. به همین خاطر عده بسیار زیادی به دنبال جستجوی انواع فرصت‌های کار در آلمان هستند. اگر شما عزیزان نیز تمایل به بهره‌مندی از این خدمت ویژه را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما در این مطلب اختصاصی همراه باشید تا نحوه پیدا کردن کار در آلمان و شرایط و قوانین موجود برای این کار را به شما عزیزان معرفی نماییم.

آیا در کشور ابر قدرتی همچون آلمان نیروی کاری به حد کافی وجود ندارد؟

همانطور که پیش‌تر و در ابتدای این مطلب اشاره نمودیم؛ پس از آمریکا و ژاپن کشور آلمان مقام سومین کشور قدرتمند جهان را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید این کشور دارای بیش از هشتاد و دو میلیون جمعیت بوده و جزو کشورهایی می‌باشد که دارای کمبود نیرو در زمینه‌های کاری مختلف است. از این رو؛ فرصت‌های کار در آلمان زیاد است.

به همین خاطر کارفرمایان بسیار زیاد آلمانی با ارائه فرصت‌های کار در آلمان به دنبال پیدا کردن متقاضی برای انجام فرایند کار خود هستند. به همین خاطر کشور آلمان سالانه افراد بسیار زیادی را برای دریافت جاب آفر کاری آلمان از سایر کشورها انتخاب می‌کند.

چرا بایستی در کشور آلمان جویای کار باشیم؟

علاوه بر وجود فرصت‌های کاری بسیار مختلف برای افراد دارای تحصیلات دانشگاهی یا فاقد آن، مزایای بسیار زیادی از جمله حقوق بالا و نجومی باعث شده است تا افراد ساکن در کشور آلمان جزو افراد مرفه جهان به حساب آیند. به همین خاطر این روزها اکثر افراد تصمیم می‌گیرند برای کار در آلمان به دنبال یک مکان مناسب جهت انجام این کار باشند.

کار در آلمان

حقوق کاری در آلمان چقدر است؟

حقوق و درآمد، یکی از مواردی است که به سبب آن افراد زیادی تصمیم دارند از آن مطلع گردند. بایستی بگوییم که طبق قانون وضع شده از سال ۲۰۱۵ در کشور آلمان، همه افراد بایستی حقوقی برابر دریافت نمایند. بر طبق مصوبه‌های وضع شده، در هر ساعت کار در آلمان می‌توانید ۹۵ یورو دریافت نمایید که البته متناسب با نوع و شرایط کار انتخابی، احتمال کمتر یا بیشتر بودن این مقدار وجود دارد. اما به هر حال سطح درآمد مردم کشور آلمان بسیار بالا است و بهتر است هرگونه نگرانی ناشی از کم بودن حقوق دریافتی را از ذهن خود دور نمایید.

معرفی ویزا هیلز

تیم حقوقی ویزا هیلز باسابقه‌ای ده ساله را بایستی یک مجموعه منتخب دانست که به کمک آن می‌توان اقدام به دریافت ویزای کاری آلمان جهت کار در آلمان، اخذ ویزای توریستی شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا ، دریافت ویزای توریستی کانادا، ویزای توریستی سوئد، اخذ ویزای توریستی اسپانیا ، تحصیل در اروپا و غیره نمود.

آیا کشور آلمان جزو کشورهای مناسب جهت مهاجرت کاری برای ایرانی‌ها است؟

از آنجایی که اکثر کسانی که این مطلب را مطالعه می‌کنند؛ ایرانی هستند و این سوال در ذهن‌شان شکل گرفته است که آیا کشور آلمان برای کار مناسب است؟؛ تصمیم گرفته‌ایم تا جواب سوال شما عزیزان را در رابطه با این موضوع در زیر بیان نماییم. در پاسخ به سوال شما دوستان عزیز بایستی بگوییم که در کشور ایران به دلیل نرخ بالای تورم، اغلب افراد از پس مخارج زندگی خود به خوبی بر نمی‌آیند.

اما اقتصاد بالا و دستمزدهای عالی کار در آلمان می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی رویایی خود را در این کشور زیبا برای خود تشکیل دهید. از طرفی مزیت اصلی سفر به آلمان برای ایرانی‌ها جهت کار، این است که می‌توانند با این امکان ویژه اقامتی دائم را دریافت نمایند و خود را شهروند آلمان بدانند. البته برای اخذ اقامت کاری آلمان شرایط بسیار خاص و پیچیده‌ای وجود دارد که ویزا هیلز انتخاب خوبی برای درخواست انجام این کار است.

چه شرایطی برای اخذ اقامت کاری آلمان وجود دارد؟

برای گرفتن اقامت کاری آلمان، شرایط ویژه‌ای وجود دارد که با داشتن این شرایط می‌توان شانس خود را در این مسیر افزایش داد. به کمک ویزا هیلز درخواست‌های خود برای اخذ ویزای توریستی شنگن ، اقامت کاری اروپا و پیدا کردن کار در آلمان، ویزای توریستی کانادا و غیره را ثبت نمایید. از جمله این شرایط اختصاصی می‌توان به داشتن مدرک تحصیلی از یکی از دانشگاه‌های معتبر ایران که مورد تایید کشور آلمان است؛ اشاره نمود.

البته توجه داشته باشید که بایستی مدرک تحصیلی خود را متناسب با سیستم آموزشی پیچیده کشور آلمان معادل سازی و ترجمه نمایید تا بتوانید یکی از شروط لازم برای کار در قلب اروپا یعنی کشور آلمان را پیدا کنید. هم‌چنین از دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در آلمان می‌توان به سابقه کاری مناسب در حدود حداقل پنج سال در زمینه کاری مرتبط خود در کشور سکونت، سن زیر چهل سال و داشتن مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی در سطوح بالا اشاره نمود. البته موارد ذکر شده تنها تعدادی از مدارک لازم برای دریافت پذیرش این کار است.

ویزا هیلز در مسیر دریافت انواع اقامت‌ها به شما کمک خواهد کرد. کافیست همین حالا فرم تماس با ما موجود در سایت را پر کنید تا در زمان ذکر شده توسط شما کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سوالات شما در زمینه مهاجرت و اقامت به کشورهای مختلف همچون آلمان باشند.

کار در آلمان

هر فردی می‌تواند فرصت کاری دلخواه خود را در آلمان پیدا کند!

نیروی کار در آلمان به شدت کم است و در نتیجه فرصت‌های کاری فراوانی در این کشور برای افراد علاقه‌مند وجود دارد. در نتیجه می‌توان بدون نگرانی و با هر نوع تخصص و سابقه کاری، موقعیت شغلی مناسب دلخواه خود را در آلمان یافت و در این کشور زیبا و قدرتمند سکونت پیدا کرد. با ویزا هیلز خیلی سریع کارهای لازم برای دریافت ویزای توریستی شنگن ، اقامت کاری اروپا ، ویزای توریستی کانادا و سایر خدمات نظیر پیدا کردن کار در آلمان را انجام دهید.

کمبود نیروهای کاری با چه تخصصی بیشتر در آلمان وجود دارد؟

شغل‌های مختلفی در جهان وجود دارند که افراد در آن‌ها مشغول به کار هستند. اگر قصد دریافت اقامت کار در آلمان را داشته باشید؛ بایستی بدانید که جذب نیرو و فرصت‌های کاری بیشتر برای کدام یک از مشاغل وجود دارد. بر طبق تحقیقات انجام گرفته در سال جاری کشور آلمان به نیروهای کاری در زمینه‌های زیر به شدت نیاز دارد:

مهندسین خودرو و مکانیک، متخصصین فناوری اطلاعات، مهندسین فلز و جوشکاری، متخصصین امور حسابداری و مالیاتی، انواع صنعت‌گران عمومی نظیر نجار، بنا، لوله کش، قفل‌ساز و هم‌چنین مشاغل دیگری نظیر انواع متخصصین حوزه پزشکی، تکنسین‌های فنی و مهندسی، مهندسین فعال در حوزه نرم‌افزار و برنامه نویسی و مترجمین از جمله افرادی هستند که کمبود نیروی آن‌ها به وضوح در آلمان دیده می‌شود.

بنابراین، اگر در یکی از زمینه‌های کاری بالا نظیر علوم جانوری، طراحی صنعتی، علوم تربیتی، متالوژی، مدیریت بازرگانی، شیمی کاربردی و غیره فعالیت دارید؛ پیدا کردن کار در آلمان برای شما بسیار راحت است.

آیا روند مهاجرت کاری متخصصان به آلمان سخت است؟

تا چند وقت پیش مهاجرت کاری، بسیار سخت و با پیچیدگی‌های خاص خود همراه بود؛ اما به دلیل کمبود بسیار بالای نیرو در این کشور در اوایل مارس ۲۰۲۰ قانونی به تصویب دولت این کشور رسید. بهترین مجموعه برای اخذ ویزای توریستی شنگن، اقامت کاری اروپا، ویزای توریستی کانادا و… ویزا هیلز است. بر طبق این قانون خاص تصمیم بر این شد که روند مهاجرت افراد متخصص برای کار در آلمان با سختگیری‌های کم‌تری انجام گیرد و در نتیجه نحوه اخذ کار و مهاجرت راحت‌تر انجام پذیرد.

بر طبق این قانون ویژه، شرکت‌های آلمانی می‌توانند به افرادی که تمایل به درخواست کار در آلمان دارند، ساکن در خارج از اتحادیه اروپا، دارای تخصصی خاص در حوزه‌های مورد نیاز این کشور و همچنین مدرک معتبر هستند، کمک کنند تا بتوانند در شغل مورد نظر خود استخدام گردند.

آیا برای مهاجرت کاری به آلمان به ویزا نیاز است؟

بله؛ اگر شما در کشورهای خارج اتحادیه اروپا سکونت داشته باشید؛ برای پیدا کردن کار در آلمان و سکونت در این کشور نیاز به دریافت ویزا دارید.

آشنایی با انواع ویزاهای کاری آلمان

همانطور که بیان نمودیم؛ تبعه‌های غیر آلمانی برای اشتغال و یافتن کار در آلمان به ویزا نیاز دارند. به طور کلی؛ سه نوع مختلف ویزای کاری برای آلمان وجود دارد.

معرفی ویزای شش ماهه کاریابی

به کمک این ویزا شما عزیزان فرصت جستجوی کار مورد نظر خود در آلمان را برای مدت شش ماه پیدا خواهید کرد. به محض پیدا کردن کار در آلمان، می‌توانید ویزای توریستی خود برای سکونت در آلمان را هم دریافت نمایید. پس از بستن قرارداد و در صورت رضایت کارفرما نیز می‌توانید برای استخدام دائم و هم‌چنین مهاجرت دائم خود اقدام نموده و حتی همسر و فرزندان خود را نیز به این کشور زیبا برای سکونت بیاورید.

معرفی ویزای کاری با پیشنهاد شغلی موجود یا جاب آفر

برای گرفتن این ویزا کار در آلمان شما احتیاج دارید که از طریق یک کارفرما پیشنهاد شغلی مورد نظر خود متناسب با تخصص‌تان را بیابید. به عبارت دیگر برای گرفتن نیرو از کشورهای خارج اتحادیه اروپا کارفرما آلمانی بایستی آگهی کاری خود را به مدت سه ماه در معرض دید متقاضیان آلمانی قرار دهد.

در صورتی که در این بازه کاری نیروی مورد نظر خود را پیدا نکند؛ می‌تواند شغل مورد نظر خود را به افراد ساکن در غیر اتحادیه اروپا پیشنهاد دهد. برای پیدا کردن فرصت کاری جاب آفر آلمان سایت‌های مختلفی وجود دارد. تیم ویزا هیلز در صورت درخواست به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع کار در آلمان متناسب با تخصص خود و همراه با مزایای مختلف همچون حقوق بالا را بیابید.

کار در آلمان

معرفی ویزای بلو کارت

کارت آبی یکی از انواع ویزاهای کاری کشور آلمان، مناسب تنها متخصصین است. افراد متخصص می‌توانند با کمک آن قرارداد کاری چهار ساله یا بیشتر را دریافت نمایند. این ویزا قابلیت تبدیل به ویزا و اقامت دائم را دارد که بایستی برای دریافت آن مدرک تحصیلی معتبر شما توسط دولت آلمان تایید گردد و درآمد شغل شما در سال حداقل ۵۶۸۰۰ یورو باشد.

تفاوت ویزای جستجو کار در آلمان و جاب آفر آلمان چیست؟

در حالت جاب آفر، شما پیش از سفر به کشور مورد نظر خود توانسته‌اید با کارفرما مورد نظرتان قرارداد بسته و در نتیجه با مهاجرت به کشور آلمان دنبال کار نباشید. اما در حالت اقدام برای اخذ ویزای کار در آلمان، شما تصمیم دارید تا با سفر به این کشور کار مورد نظر خود را بیابید. طول دوره مجاز ماندن در کشور آلمان با داشتن ویزای کاری آلمان در حدود شش ماه است. به عبارت دیگر شما تنها شش ماه وقت دارید تا بتوانید در آلمان کار پیدا کنید.

آیا افراد بدون مدرک یا تخصص کاری نمی‌توانند به آلمان مهاجرت نمایند؟

انواع ویزاهای کار در آلمان که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم؛ مناسب آن دسته از افراد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی است. اگر شما مدرک تحصیلی خاص ندارید؛ حتما برایتان این سوال به وجود آمده است که آیا می‌توان بدون مدرک تحصیلی فرصت کاری پیدا کرد؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی به معرفی دوره اوسبیلدونگ آلمان بپردازیم. دولت آلمان با توجه به نیاز مبرم به نیروی کاری، فرصتی را برای آن دسته از افراد فاقد مهارت تعیین نموده است که در طی این دوره بتوانند کارورزی نموده و کار مورد نظر و دلخواه خود را بیابند.

این دوره برای مهاجرت کار در آلمان اوسبیلدونگ نام دارد که متناسب با نوع رشته انتخابی بین دو تا چهار سال زمان نیاز دارد تا افراد بتوانند آموزش‌های لازم خود را دیده و در مهارت مورد نظرشان به یک متخصص همه فن حریف تبدیل گردند. البته این امکان وجود دارد که در طی این دوره کاری، افراد بتوانند حقوق دریافت نموده و هیچگونه هزینه‌ای برای سکونت نیز پرداخت نکنند. برای شرکت در این دوره ویژه شرایط خاصی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید مقاله دوره اوسبیلدونگ آلمان را در سایت ویزا هیلز ملاحظه نموده و با صفر تا صد این کار به خوبی آشنا گردید.

کار در آلمان

مدارک مورد نیاز برای کار در آلمان و اخذ ویزای کاری آلمان چیست؟

مدارک متنوعی برای این کار نیاز است که می‌توان به تکمیل فرم تقاضای ویزای کاری آلمان، ارائه عکس بیومتریک شش در چهار، مدرک زبان آلمانی، پذیرش کارفرما برای جاب آفر، سوابق کاری، مدرک ترجمه و معادل سازی شده، پرینت موجودی حساب، بیمه، مدارک هویتی و سایر مدارک نیاز است. در صورت عدم مشکل در صحت مدارک می‌توان نسبت به اخذ ویزای کار در آلمان اقدام نمود.

برای کاریابی در آلمان و دریافت اقامت کاری کدام روش بهتر است؟

موسسات بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها مجموعه ما یعنی ویزا هیلز است.

به کمک موسسه ویزا هیلز می‌توانید خیلی سریع بدون ریجکتی کلیه کارهای مهاجرت خود را انجام داده و کاری مناسب با شان و حرفه تحصصی خود با درآمد بالا را پیدا کنید. همین حالا با ویزا هیلز برای پیدا کردن کار در آلمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× Whatsapp