ویزای توریستی اسپانیا

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

عده زیادی عاشق سفر به اسپانیا هستند؛ اما نمی‌دانند چگونه بایستی کارهای خود را برای رفتن به این کشور پرجاذبه و زیبا جور نمایند‌. اگر شما عزیزان هم تصمیم به سفر به اسپانیا را در سر می‌پرورانید، لازم است تا با مراحل اخذ ویزای توریستی اسپانیا به خوبی آشنا باشید. در این مقاله از سایت ویزا هیلز تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را به صورت کاملا ویژه‌ای با مراحل، شرایط و دیگر موارد در زمینه اخذ ویزای توریستی اسپانیا آشنا سازیم؛ پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با یک‌ مجموعه برتر حقوقی با ما تا پایان مقاله همراه بمانید.

چرا اسپانیا را برای سفر انتخاب نماییم؟

اسپانیا یک کشور پرهیجان، با آب و هوایی عالی در اروپا است که در حاشیه اقیانوس اطلس قرار گرفته است. اسپانیا دومین کشور بزرگ غرب اروپا شناخته شده است که بهار و پاییز آن با هیچ کجای دیگر دنیا قابل قیاس نمی‌باشد. این کشور بزرگ‌ترین صادرکننده میوه و سبزیجات به سایر کشورهای جهان است و از لحاظ فوتبال تیم‌های آن شهرت دارند. برای درک تمامی جاذبه‌های زیبا این کشور نیاز است که به اسپانیا سفر نمایید. به همین دلیل در ادامه مکانی را جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

معرفی ویزای توریستی اسپانیا

ویزای توریستی یا همان ویزای شنگن اسپانیا، یک مجوز برای اقامت در این کشور با مدت زمان مشخص برحسب نوع ویزای انتخابی است که شکل ظاهری آن مانند یک برچسب است که بر روی پاسپورت فرد متقاضی چسبانده می‌شود. در ادامه مکانی را جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

معرفی سایت ویزا هیلز

یکی از برترین مجموعه‌های حرفه‌ای با کارشناسان منتخب برای اخذ انواع ویزا و اقامت کاری و تحصیلی ویزا هیلز است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون ریجکتی شما را به هدف دلخواهتان خواهد رساند.

چه افرادی به ویزای توریستی اسپانیا نیاز دارند؟

آن دسته از افرادی که تمایل دارند برای دید و بازدید از اقوام و آشنایان خود که در کشور اسپانیا زندگی می‌کنند؛ به این کشور سفر نمایند، به ویزای توریستی اسپانیا نیاز دارند. البته هم‌چنین دریافت این ویزا برای مقصد گردشگری، مشاهده انواع رویدادهای ورزشی، فرهنگی یا جشنواره‌های خاصی که در این کشور برگزار می‌گردد و دیدار با خانواده از ضروریات محسوب می‌گردد. اخذ ویزای توریستی اسپانیا چندان کار آسانی نمی‌باشد؛ اما مجموعه ویزا هیلز در این زمینه به شما دوستان کمک خواهد کرد تا بتوانید در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

آشنایی با انواع ویزاهای توریستی اسپانیا

پیش از اقدام به اخذ ویزای اسپانیا و آشنایی با شرایط و قوانین این کار و هم‌چنین اطلاع از مدارک مورد نیاز و میزان بودجه، لازم است تا بدانید که ویزای توریستی اسپانیا از چه انواعی برخوردار است؛ پس با ما همراه بمانید.

برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا بایستی ابتدا با انواع آن آشنا باشید. نوع ویزای توریستی این کشور با نوع هدف افراد از سفر به تقسیم‌بندی‌های مختلفی تقسیم شده‌اند که در زیر به معرفی کامل آن‌ها خواهیم پرداخت.

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

یکی از انواع ویزاهای اسپانیا؛ ویزای C یا ویزای کوتاه‌مدت این کشور است که به کمک آن می‌توان مدت ۱۵ روز در این کشور ماند. افراد بیشتر برای دیدار دوست و خانواده یا سفرهای بسیار کوتاه مدت از آن کمک می‌گیرند. برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا از نوع کوتاه مدت، همین حالا به ویزا هیلز مراجعه نمایید.

ویزای توریستی نوع D نیز انتخابی مناسب برای افراد علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های تحصیلی مختلف در دانشگاه‌های اسپانیا و یا شهرهای اطراف این کشور است. لازم به ذکر است که بگوییم به جز ویزای تایپ C که مدت زمان اندکی دارد؛ سایر ویزاهای اسپانیا دارای مدت زمان اعتباری در حدود سه ماه متناسب با نوع ویزا هستند. برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا بایستی ابتدا هدف خود از سفر را به صورت کامل مشخص ساخته و متناسب با آن اقدام به آماده‌سازی مدارک و ارائه درخواست برای اخذ ویزا نمایید.

هم‌چنین در این قسمت لازم دانستیم جهت آشنایی بیشتر، شما عزیزان را با تعداد دیگری از انواع ویزاهای اسپانیا آشنا سازیم.

ویزای مولتی اسپانیا یک ویزای مولتی شنگن است که دارای اعتباری پنج ساله می‌باشد. افراد دارای این ویزای خاص می‌توانند بدون محدودیت خاصی ظرف مدت پنج سال تا پایان اتمام انقضا این ویزا نسبت به ورود به حوزه شنگن و کشورهای مختلف اسپانیا اقدام نمایند. البته توجه داشته باشید که در اخذ ویزای توریستی اسپانیا از نوع مولتی شنگن شما عزیزان بایستی در یک بازه شش ماهه تا  ۹۰ روزه در این کشور بمانید.

افراد زیادی دوست دارند به دلیل تنوع دانشگاه‌های اسپانیا و شهرهای وابسته به آن؛ ادامه فرآیند تحصیلات خود را در این کشور بگذرانند. این افراد بایستی برای این کار ویزای بلند مدت تحصیلی اسپانیا را دریافت نمایند.

یکی دیگر از انواع ویزاهای شنگن اسپانیا را بایستی ویزای کاری آن دانست که از انواع ویزاهای بلند مدت محسوب می‌گردد و به کمک آن اجازه کار کردن در کشور اسپانیا را پیدا خواهید نمود. البته بهتر است برای اخذ ویزای کاری اسپانیا، ابتدا از طریق یک کارفرما دعوت‌نامه کاری دریافت نمایید. اینگونه با سرعت بیشتری کارهای شما برای ورود به اسپانیا سامان خواهند گرفت.

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

چه مدارکی برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا نیاز هستند؟

تا زمان نوبت شما در سفارت، بایستی نسبت به آماده‌سازی مدارک مورد نیاز خود اقدام نمایید و آن‌ها را بدون نقص و کم و کاستی به صورت کامل آماده سازید تا بتوانید به نیروهای مربوطه در سازمان سفارت تحویل دهید. از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا می‌توان به فرم درخواست اخذ ویزای شنگن را اشاره نمود که برای دریافت آن کافیست به صورت آنلاین به سایت سفارت اسپانیا مراجعه نموده و نسبت به دانلود این فرم و چاپ آن اقدام فرمایید.

شما عزیزان علاوه بر این فرم به پاسپورت معتبر با اعتبار مجاز متناسب با نوع ویزای توریستی انتخابی شنگن خود نیاز دارید. ضروری است که حداقل دو صفحه پاسپورت شما خالی باشد و از شش ماه اعتبار برخوردار باشد. ارائه دو قطعه عکس پرسنلی از دیگر مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا است که بهتر است این عکس‌ها را حداکثر شش ماه گذشته گرفته باشید.

از دیگر مدارک بایستی به کپی رفت و برگشت بلیط هواپیمایی، دریافت و اخذ بیمه مسافرتی برای سفر، ارائه ترجمه انواع مدارک نظیر مدارک ازدواج، مدرک تحصیلی، سند طلاق یا ارائه گواهی مبنی بر تعداد فرزندان اشاره نمود. شما هم‌چنین بایستی در صورت نیاز، نامه‌ بانکی مبنی بر میزان تمکن مالی خود را ارائه دهید‌.

البته اگر هدف شما از اخذ ویزای توریستی اسپانیا دریافت ویزای کاری باشد؛ لازم است سوابق کاری ترجمه شده خود را به سفارت تحویل دهید. کلیه مدارک ذکر شده در این قسمت جزو مدارک لازم و ضروری هستند که شما برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا بدان‌ها نیاز دارید. با کمک ویزا هیلز از تمامی مدارک برای اخذ این ویزا اطلاع خواهید یافت.

گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای شنگن اسپانیا به چه معناست؟

پس از آماده‌سازی مدارک مورد نیاز باید به این موضوع توجه داشته باشید که جهت دریافت ویزای توریستی اسپانیا لازم است نود روز پیش از آغاز سفر خود، اقدام به این کار نمایید تا ضمن بررسی مدارک و شرایط شما؛ زمان تاریخ سفر هواپیمایی شما فرا نرسیده باشد و شما کارهای لازم برای سفر خود را انجام نداده باشید.

البته بهتر است که بازه را نود روزه و نه سی روزه در نظر بگیرید؛ زیرا در برخی مواقع برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا لازم است تا مدارک و مستندات بیشتری را به سفارت اسپانیا موجود در شهر خود ارائه دهید. بنابراین یک بار دیگر لازم است بگوییم که برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا شما عزیزان به مدارکی همچون عکس بیومتریک، پاسپورت معتبر، مدارک برنامه پرواز، مدارک تمکن مالی، مدارک محل اقامت، مدارک اشتغال، مدارک هویتی و مدنی نیاز دارید.

در چه صورت دچار ریجکتی می‌گردیم؟

با ارائه مدارک به سفارت، توسط نیروهای امنیتی این مجموعه کلیه مدارک با دقت بسیار بالایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. در برخی موارد به دلیل ارائه مدارک جعلی یا نامعتبر متعلق به یک شخص دیگر به دلیل عدم داشتن مدارک ضروری برای این کار و یا گذرنامه و بیمه‌نامه نامعتبر و هم‌چنین داشتن سابقه کیفری و سایر موارد احتمال ریجکتی وجود دارد.

برای جلوگیری از به وجود آمدن این مسئله در اخذ ویزای توریستی اسپانیا پیشنهاد می‌کنیم عملیات کاری خود را به مجموعه ویزا هیلز بسپارید و بدون نگرانی از ریجکتی خیلی سریع انواع ویزاهای مورد نیاز خود را دریافت نمایید. به کمک مجموعه ویزا هیلز، شما عزیزان می‌توانید نسبت به دریافت ویزای توریستی شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا، دریافت ویزای توریستی کانادا و سایر خدمات این موسسه اقدام نمایید.

آیا امکان تمدید ویزای توریستی اسپانیا وجود دارد؟

تمدید ویزا تنها با ارائه مستندات و مدارک بسیار قوی امکان‌پذیر است؛ برای مثال شما تصمیم گرفته‌اید که برای مدت یک هفته در کنار عزیزان خود در اسپانیا حضور پیدا کنید و تنها برای این مدت محدود نسبت به اخذ ویزای توریستی اسپانیا اقدام نموده‌اید. حال تنها چند روز به پایان بازگشت شما باقی مانده است که عزیزان‌تان دچار یک بیماری سخت می‌گردند یا در همان جا فوت می‌کنند و لازم است برای ادامه روند دفن آن‌ها اقدام نمایید که در این صورت ویزای شما به دلایل شرایط خاص‌تان مجدد تمدید می‌گردد. البته جهت تمدید اقامت، علاوه بر داشتن مدرک قوی نیاز است تا برای ادامه اقامت خود، تمکن مالی این کار را داشته باشید؛ و الی حتی داشتن هدف نیز منجر به تمدید ویزای شما نمی‌گردد.

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

برخی نکات خاص جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا

در این قسمت شما عزیزان را با یکسری نکات خاص در زمینه دریافت ویزای توریستی اسپانیا که کمتر کسی شما را با آن‌ها آشنا می‌سازد؛ آشنا خواهیم نمود.

  • انگشت‌نگاری برای متقاضیان بالای دوازده سال از ضروریات محسوب می‌گردد.
  • اگر مدارک ارائه شده توسط شما به حد کافی کامل و کافی نباشند؛ نیاز است تا مدارک تکمیلی درخواست شده توسط سفارت را برای تایید صلاحیت خود ارائه دهید.
  • پس از بررسی مدارک، لازم است یک ضمانت‌نامه بانکی با مبلغ گفته شده توسط سفارت برای هر فرد جهت بازگشت از سفر ارائه گردد.
  • بهتر است برای رفتن به اسپانیا از طریق تورهای مسافرتی اقدام نمایید و اینگونه شانس ریجکتی خود را کاهش دهید. استفاده از ویزا هیلز جهت اخذ ویزای توریستی اسپانیا نیز می‌تواند کمک بزرگی به شما کند.
  • در وقت مقرر شده جهت حضور در سفارت برای اخذ ویزای توریستی اقدام نمایید؛ زیرا زمان تعیین شده برای شما غیرقابل تغییر است.
  • حتما مدارکی که باید با خود در سفارت همراه داشته باشید را جهت ترجمه به دارالترجمه‌های معتبر برده تا مشکلی برای مدارکتان و اعتبار آن‌ها به وجود نیاید.
  • در عملیات اخذ ویزای توریستی اسپانیا یا هر کشور دیگری داشتن سابقه قوی مسافرت به اسپانیا و سایر کشورها یک حسن بسیار بزرگ برایتان محسوب می‌گردد.

البته لازم به ذکر است که بگوییم بهتر است شما قبلا به ژاپن یا سنگاپور سفر نموده باشید تا بتوانید امتیازی عالی برای سفر به اسپانیا به دست آورید.

هزینه لازم برای اخذ ویزای شنگن اسپانیا چقدر است؟

برای  آن دسته از افراد که تمایل دارند بدانند هزینه این کار چقدر است؛ لازم است بگوییم که هزینه این کار بسته به هزینه آماده‌سازی مدارک، ترجمه آن‌ها، گرفتن وقت سفارت و هم‌چنین ارائه ۸۰ یورو برای اخذ ویزای اسپانیا  برای بزرگسالان و ۴۰ یورو برای کودکان و  ۱۵.۴۵ یورو جهت خدمات و مالیات و سایر هزینه‌ها متغیر است. البته توجه داشته باشید که این هزینه‌ها برای کودکان زیر شش سال کاملا رایگان است. برای اطلاع از هزینه دقیق اخذ ویزای توریستی اسپانیا در سال جاری، کافیست به سایت ویزا هیلز مراجعه نموده و از طریق کارشناسان این مجموعه نسبت به اطلاع از این قیمت اقدام نمایید.

اخذ ویزای توریستی اسپانیا

چه خدماتی در مجموعه ویزا هیلز به متقاضیان ارائه می‌گردد؟

به کمک ویزا هیلز شما عزیزان می‌توانید نسبت به اخذ ویزای توریستی و شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا ، اخذ ویزای توریستی کانادا، اخذ ویزای توریستی اسپانیا و سایر موارد اقدام نمایید تا بتوانید به هر کدام از اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

اگر سردرگم هستید که کدام کشور را برای تحصیل انتخاب کنید و یا اینکه به دنبال جستجوی یک کار مناسب هستید و نمی‌دانید در کدام کشور می‌توانید متناسب با سابقه کاری خود جویای کار باشید یا کلی وقت آزاد با تمکن مالی مناسب دارید و دلتان می‌خواهد در دور دنیا سفر نمایید؛ ویزا هیلز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با اخذ انواع ویزاهای توریستی نظیر اخذ ویزای توریستی اسپانیا و یا انواع ویزاهای کاری، تحصیلی و یا اقامت کاری بهترین‌ها را پیدا کنید.

کافیست همین حالا به سایت ویزا هیلز مراجعه نموده و با تکمیل فرم موجود در این سایت نسبت به این کار اقدام نمایید تا همکاران ما در تایم ذکر شده با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× Whatsapp